КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ
запрошує до участі у III Міжнародній науково-практичній конференції здобувачів вищої освіти, викладачів та науковців «СУЧАСНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» 2024 р., яка відбудеться 28–29 листопада 2024 р.
Конференція включена до плану Міністерства освіти і науки України 2024 р. та зареєстрована у Державній науковій установі «Український інститут науково-технічної інформації (УкрІНТЕІ)».
ПОСВІДЧЕННЯ № 589 Про реєстрацію Проведення заходу від 20.12.2023р.
Форма участі: дистанційна.
Участь у конференції безкоштовна!
ОРГАНІЗАТОРИ КОНФЕРЕНЦІЇ
- Міністерство освіти і науки України.
- Київський інститут залізничного транспорту Державного університету інфраструктури та технологій, Україна.
- Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, Україна.
- University of Žilina,Country Slovak republic.
- University of Warmia and Mazury in Olsztyn, Faculty of Technical Sciences, Poland.
- TechnicalUniversityof Koszalin, Koszalin, Poland
- TafilaTechnicalUniversity, Jordan.
- TheInstituteof Power Engineering, Moldova.
МЕТА КОНФЕРЕНЦІЇ
- обмін науково-технічною інформацією, вивчення перспективних шляхів та сучасних досліджень між вітчизняними та закордонними вченими транспортної та суміжних галузей;
- розширення наукового кругозору дослідників із відповідних галузей знань;
- інформування широкого кола науковців та практиків, щодо існуючої сучасної проблематики транспортної галузі;
- встановлення контактів, налагодження зв’язків фахівців з наукових, навчальних та виробничих вітчизняних і закордонних закладів;
- залучення вчених і фахівців різних відомств до співпраці та кооперації щодо розв’язання актуальних сучасних наукових проблем транспортного сектору.
СЕКЦІЇ КОНФЕРЕНЦІЇ
Секція 1. Інновації у транспортній інфраструктурі та технологіях.
Секція 2. Сучасні питання розвитку транспортного будівництва.
Секція 3. Управління транспортно-логістичними системами.
Секція 4. Відновлювана енергетика, енергозбереження та енергоефективність.
Секція 5. Моделювання, оптимізація та прогнозування в системах автоматизованого управління.
КАЛЕНДАР КОНФЕРЕНЦІЇ
Прийом заявок на участь та тез доповідей: [email protected]. | до 22 листопада 2024 р. |
Розгляд надісланих матеріалів членами наукового комітету конференції | 28 листопада 2024 р. |
Підведення підсумків конференції | 29 листопада 2024 р. |
Публікація матеріалів конференції на інтернет ресурсах | 15 грудня 2024 р. |
Отримання електронного збірника матеріалів конференції та сертифікатів про участь за посиланням | з 15 грудня 2024 р. |
УМОВИ УЧАСТІ У КОНФЕРЕНЦІЇ
Для участі у роботі наукової конференції необхідно до 22 листопада 2024 р. на електронну адресу оргкомітету [email protected] надіслати:
а) заявку на участь у конференції (Додаток А);
б) тези до збірника матеріалів, що оформлені згідно вимогам (Додаток Б).
Робочі мови конференції: українська, англійська.
Форма участі: дистанційна.
Участь у конференції безкоштовна!
Після завершення конференції подані статті та тези увійдуть до електронного збірника матеріалів IIІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти, викладачів та науковців «СУЧАСНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ», який буде розміщений в наукових інтернет-ресурсах. Кожному учаснику буде надано електронний збірник матеріалів конференції та сертифікат про участь у конференції.
ЕЛЕКТРОННИЙ ЗБІРНИК МАТЕРІАЛІВ КОНФЕРЕНЦІЇ ТА СЕРТИФІКАТИ ПРО УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЇ (ЕЛЕКТРОННА ВЕРСІЯ) БУДЕ РОЗМІЩЕНО ЗГІДНО КАЛЕНДАРНОГО ПЛАНУ ЗА ПОСИЛАННЯМ: https://kizt.duit.edu.ua/research-activities/
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
Питання щодо участі у конференції та оформлення тез доповідей надсилайте на електронну адресу: [email protected].
Голова організаційно-видавничого комітету – Губаревич Олег Володимирович, к.т.н., доцент кафедри електромеханіки та рухомого складу залізниць Київського інституту залізничного транспорту Державного університету інфраструктури та технологій.
Відповідальний секретар – Муравйов Володимир Михайлович, – к.ф.-м.н., доцент кафедри «Системи штучного інтелекту та телекомунікаційні технології» Київського інституту залізничного транспорту Державного університету інфраструктури та технологій.
Технічний редактор конференції – Поліщук Олександр Сергійович, аспірант кафедри залізничної колії та колійного господарства Київського інституту залізничного транспорту Державного університету інфраструктури та технологій.
Додаток А
ЗАЯВКА
для участі у роботі IІI Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти, викладачів та науковців «СУЧАСНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» 2024
Подається на кожного автора окремо
- Прізвище, ім’я та по батькові повністю;
- Країна;
- Місто розташування та назва закладу;
- Вчене звання, науковий ступінь, посада або освітній поточний ступінь навчання здобувачів освіти (бакалаврант, магістрант, аспірант, докторант);
- E-mail;
- Назва секції;
- Тема доповіді.
Додаток Б
ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ
Електронний варіант тез у вигляді файлу МS Word for Windows із назвою: номер секції_Прізвище першого автора (наприклад, «5_Іваненко») надсилається електронною поштою на адресу: [email protected]
Обсяг тез – 2-5 сторінок. Тези подаються у такому оформленні:
- формат аркуша – А4, всі поля по 2 см;
- шрифт: Times New Roman; розмір: текстова частина тез – кегль №14, міжрядковий інтервал 1,15; дані про авторів та література – 13 кеглів, міжрядковий інтервал 1,0;
- номер и назва секції – кегль №14 (курсивом, посередині);
- назва тез (великими літерами, жирним, посередині, шрифт – кегль №14, міжрядковий інтервал 1,0);
- через рядок – прізвище та ініціали авторів (жирним, курсивом), вчене звання, посада або освітній ступінь навчання (для здобувачів освіти), електронна адреса (звичайний шрифт, посередині) – кегль №13, міжрядковий інтервал 1,0;
- наступний рядок – назва навчального закладу (курсивом, посередині– 13 кеглів, міжрядковий інтервал 1,0);
- наступний рядок – країна та місто автора;
- через рядок назва та дані авторів англійською мовою з тим самим оформленням;
- через рядок подається анотація тільки англійською мовою 8-10 рядків (курсивом – кегль №13, міжрядковий інтервал 1,0);
- після анотації подаються ключові слова англійською мовою (від 5 до 8 слів, курсивом – кегль №13, міжрядковий інтервал 1,0)
- через рядок подається основний текст, без переносів, міжрядковий інтервал 1,15; абзацний відступ – 1 см.;
- посилання в тексті подавати у квадратних дужках із зазначенням порядкового номера джерела [3]. Посилання на кілька джерел одночасно подаються таким чином: [1, 3, 7]. Джерела в переліку посилань нумеруються вручну, без використання функції меню Word «Формат – Список – Нумерований»;
- через рядок після основного тексту подається Л і т е р а т у р а у порядку її використання в тексті (не більше 7 джерел), весь список повинен бути тільки одним з стандартів: міжнародним бібліографічним стандартом APA або у відповідності зі стандартом ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні вимоги та правила складання», шрифт Times New Roman, розмір кегль №13, міжрядковий інтервал 1,0).
Увага! Посилання на руських та білоруських авторів неприйнятні.
- обов’язковими структурними елементами тез є: актуальність теми, мета дослідження, основний текст, загальні висновки та література;
- сторінки тез не нумерувати;
- не використовувати автоматичне введення маркерів або нумерації.
Усі рисунки й таблиці повинні мати назви та номери (у випадку, коли в одному матеріалі міститься два і більше названих елементів) написані курсивом, наприклад, «Рисунок 1 – Розрахункова схема…» або «Таблиця 1 – Показники…» (кегль №13).
Відповідальність за матеріали, наведені в статті, несуть автори та керівники (для здобувачів). Редакція може не поділяти наукову позицію авторів публікації. При редагуванні та підготовці збірки редакція залишає за собою право на зміну секцій, обґрунтовані редагування та виправлення матеріалів зі збереженням тексту і стилю автора.
Зразок оформлення тез доповіді:
Секція 1. Інновації у транспортній інфраструктурі та технологіях
ДОСЛІДЖЕННЯ ВІБРАЦІЙНОГО ДІАГНОСТИЧНОГО
УСТАТКУВАННЯ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИХ СИСТЕМ
Петренко М.М. – магістрант, [email protected]
Семененко К.Д. – бакалаврант, semenenko@ukr.net
Іваненко В.В. – д.т.н., проф., [email protected]
Київський інститут залізничного транспорту
Державного університету інфраструктури та технологій
Україна, м. Київ
RESEARCH OF VIBRATION DIAGNOSTIC EQUIPMENT
OF ELECTROMECHANICAL SYSTEMS
Petrenko M.M. – master’s student, [email protected]
Semenenko K.D. – bachelor’s student, [email protected]
Ivanenko V.V. – Doctor of Technical Sciences, Professor, [email protected]
Kyiv Institute of Railway Transport
State University of Infrastructure and Technologies
Ukraine, Kyiv
Abstract. The paper analyzes the use of vibration diagnostic methods to monitor the condition of induction motors with a squirrel-cage rotor, which are used in electric drives of transport equipment. Currently, in transport systems, as part of the main and auxiliary equipment, a large number of induction motors with a squirrel-cage rotor of different capacities are used. Their wide application in the transport industry is associated with the main advantages over other types of machines – a fairly high reliability, low cost and ease of maintenance. However, during the operation of these motors, a number of malfunctions can occur that affect the deterioration of the performance of the entire drive, the accuracy of its functions, or accelerate an emergency stop.
Keywords: vibration diagnostics, simulation modeling, induction motor, stator field asymmetry.
Актуальність дослідження зумовлена……………………………………………….
Метою роботи є проведення оглядового аналізу вібраційних процесів різної природи, що виникають в електричних машинах… …………………………………….
Висновок. В результаті проведеного аналізу, досліджень та ін.……..…….………
Л і т е р а т у р а
- Кутін В.М. Діагностика електрообладнання: навчальний посібник /В.М. Кутін, М.О. Ілюхін, М.В. Кутіна. Вінниця: ВНТУ, 2013. 161 с.
- Національна бібліотека України імені В.І. Вернадського [Електронний ресурс]: [Веб-сайт]. Електронні дані. Київ: НБУВ, 2013-2015. Режим доступу: www.nbuv.gov.ua (дата звернення 25.09.2023) Назва з екрана.
- Goolak, S., Riabov, I., Tkachenko, V., Sapronova, S., Rubanik, I. Modelofpulsating current traction motor taking into consideration magnetic losses in steel. Electrical Engineering and Electrom echanicsthis link is disabled, 2021, 2021(6), pp.11-17.
Запрошуємо до співпраці!
Запрошення до участі у III Міжнародній науково-практичній конференції здобувачів вищої освіти, викладачів та науковців «СУЧАСНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» 2024 р. (УКР) | |
Invitation to participate in the III International Scientific and Practical Conference of Higher Education Graduates, Teachers and Scientists “MODERN RESEARCH: TRANSPORT INFRASTRUCTURE AND INNOVATIVE TECHNOLOGIES” in 2024. (ENG) |
Чекаємо на вас!