УКРПРОФЗТ/2021. Онлайн-дискусія «Інноваційний розвиток рухомого складу та інфраструктури»

УКРПРОФЗТ/2021. Онлайн-дискусія «Інноваційний розвиток рухомого складу та інфраструктури»

11 листопада 2021 року в рамках наукової секції «Технічна політика АТ «Укрзалізниця»: ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Виклики та перспективи соціально-економічного розвитку залізничного транспорту УКРПРОФЗТ/2021» Ukrprofzt/2021 провели онлайн-дискусію «Інноваційний розвиток рухомого складу та інфраструктури».

Обговорили безліч важливих питань, серед яких: 

Чи існує технічна політика АТ «Укрзалізниця» Укрзалізниця – Ukrzaliznytsia і яка техніка потрібна компанії насамперед? 

Які потрібні зміни для забезпечення інноваційного технічного розвитку українських залізниць відповідно до вимог національного та міжнародного ринку транспортних послуг?

Крім анонсованих питань говорили про інноваційний розвиток рухомого складу та інфраструктури залізничного транспорту, нові технології в розробках конструкцій вантажних вагонів, сучасні технічні засоби мікропроцесорних систем, перспективи розвитку рухомого складу залізниць та удосконалення систем діагностики локомотивів, підвищення якості підготовки інженерно-технічних кадрів.

Модератор онлайн-панелі (за згодою) — доктор технічних наук, професор, Лауреат Державної премії в галузі науки і техніки України, Заслужений діяч науки і техніки України, Директора філії «Центр діагностики залізничної інфраструктури» АТ «Укрзалізниця» Сергій Віталіович Мямлін.

Відкриту дискусію підтримали:

Валерій Бубнов, доктор технічних наук, професор, Микола Манкевич, кандидат технічних наук, Головне спеціалізоване конструкторське бюро з вагонобудування, АТ «Азовмаш»: «Інноваційні технології в робробках конструкцій перспективних вантажних вагонів».

Максим Крамаренко, Олег Шкабров, ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод»: «Перспективи розвитку інноваційного пасажирського та вантажного рухомого складу залізниць».

Олександр Шелковий, Руслан Азаров, ТОВ «НВО Дніпротехтранс»: «Удосконалення систем діагностики локомотивів».

Володимир Єлісєєв, НВО «Імпульс»: «Сучасні технічні засоби мікропроцесорних систем».

Віктор Ткаченко, доктор технічних наук, професор, Державний університет інфраструктури та технологій: «Шляхи підвищення якості підготовки інженерно-технічних кадрів для розробки, експлуатації та ремонту інноваційного рухомого складу і елементів інфраструктури залізничного транспорту України»

У дискусії приймали участь представники адміністрації ДУІТ: ректор, кандидат технічних наук, професор Надія Брайковська, завідувач кафедри ЕМБА, доктор економічних наук, професор Вікторія Яновська, директор КІЗТ ДУІТ, кандидат технічних наук, доцент Володимир Твердомед та науково-педагогічні працівники університету.

Інфраструктура залізничного транспорту України має великий економічний і стратегічний потенціал. Тішить той факт, що проблематиці даної галузі почали приділяти більше уваги. Сподіваємося на рішучі кроки щодо утворення всіх необхідних умов для виведення на високих конкурентний рівень «артерії нашої країни»!

Поділитися на facebook
Поділитися на twitter
Поділитися на linkedin
Поділитися на skype
Поділитися на telegram
Поділитися на whatsapp
Що ви бажаєте знайти?