III Міжнародний конкурс реклами «DO.IT ADS»

III Міжнародний конкурс реклами «DO.IT ADS»

Шановні студенти та школярі!

Запрошуємо небайдужу і проактивну молодь взяти участь

у ІІІ-му Міжнародному конкурсі реклами «DO.IT ADS»!

Конкурс є спільним міждисциплінарним проєктом, організаторами якого є кафедра економіки, маркетингу та бізнес-адміністрування Факультету управління і технологій Державного університету інфраструктури та технологій та кафедра образотворчого мистецтва та архітектурної графіки Архітектурного факультету Київського національного університету будівництва та архітектури.

Сьогодення цікаве, динамічне і яскраве! Але за економічними кризами, карантинними заходами та іншими повсякденними справами ми забуваємо про красу нашого світу, про різноманіття тенденцій розвитку сучасного суспільства, про неймовірні можливості, які існують сьогодні!

Пропонуємо відкрити для себе нові перспективи! Замислитися про важливе і головне, що живе в серці кожного!!! Відчути життя, насичене модернізованими технологіями і новітніми розробками!!! Насолодитися моментом, почати радіти і отримувати задоволення від сучасних можливостей, всього, що нас оточує!!!

Пиши своє життя яскравими кольорами!

Головна мета конкурсу

DO.IT ADS спрямований на виявлення та підтримку талановитої молоді, популяризацію загальнолюдських цінностей у молодіжному середовищі, здорового способу життя, профілактику і запобігання проявам негативної поведінки, просвітництво та профорієнтацію, та проводиться з метою патріотичного та естетичного виховання молоді через створення тематичних робіт, що націлюють на освіту, навчання, саморозвиток, опанування професійних компетентностей рекламіста, маркетолога, пропагують здоровий спосіб життя та загальнолюдські цінності.

Номінації
  1. Україна – туристична країна!
  2. Маркетинг робить свято!
  3. Професія моєї мрії
  4. Метро: (не) обмежувальні лінії
  5. #мандруйзалізницею
  6. Бережіть себе і близьких в умовах COVID-19
  7. Екологічний транспорт
  8. Зелене довкілля
  9. Захист тварин
  10. 2021 – Міжнародний рік овочів і фруктів
  11. Мій Startup
  12. Соціальна реклама
  13. Спеціальна тема:
  • Розробка слогану навчально-консультативного центру «Парадигма»
  • Освіта створює майбутнє – про «DEC life school»
  1. Вільна тема
Основні вимоги та Критерії оцінювання

Конкурсна робота може мати вигляд рекламного плаката, рисунка, колажу, відео ролика, іншої цифрової продукції – кліпа, мультфільму, фільму у довільному форматі. Учасникам треба заповнити реєстраційну форму (https://forms.gle/41zaYYayQTNGQ8YW6) для кожної роботи та надіслати все на електронну та поштову адресу кафедри економіки, маркетингу та бізнес-адміністрування (https://bit.ly/3tx4W22).

Критерії оцінювання:

  • відповідність меті та завданням Конкурсу (роботи, що не відповідають критерію до розгляду не беруться);
  • креативність ідеї – 50%;
  • майстерність втілення ідеї – 40%;
  • результативність – 10%.
Терміни подання робіт

Прийом робіт до: 15 травня 2021 р.:

  • 17.00 (Ukraine), 
  • 16.00 (CET, Brussels)

Нагородження 25 травня 2021 р.

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ до ІІІ Міжнародного конкурсу реклами «DO.IT ADS»

Регламент конкурсу

Анкета-заявка Трафарет

Детальніше на сайті Конкурсу https://doitads.wordpress.com/

Що ви бажаєте знайти?