III Міжнародний конкурс реклами «DO.IT ADS»

III Міжнародний конкурс реклами «DO.IT ADS»

Шановні студенти та школярі!

Запрошуємо небайдужу і проактивну молодь взяти участь

у ІІІ-му Міжнародному конкурсі реклами «DO.IT ADS»!

Конкурс є спільним міждисциплінарним проєктом, організаторами якого є кафедра економіки, маркетингу та бізнес-адміністрування Факультету управління і технологій Державного університету інфраструктури та технологій та кафедра образотворчого мистецтва та архітектурної графіки Архітектурного факультету Київського національного університету будівництва та архітектури.

Сьогодення цікаве, динамічне і яскраве! Але за економічними кризами, карантинними заходами та іншими повсякденними справами ми забуваємо про красу нашого світу, про різноманіття тенденцій розвитку сучасного суспільства, про неймовірні можливості, які існують сьогодні!

Пропонуємо відкрити для себе нові перспективи! Замислитися про важливе і головне, що живе в серці кожного!!! Відчути життя, насичене модернізованими технологіями і новітніми розробками!!! Насолодитися моментом, почати радіти і отримувати задоволення від сучасних можливостей, всього, що нас оточує!!!

Пиши своє життя яскравими кольорами!

Головна мета конкурсу

DO.IT ADS спрямований на виявлення та підтримку талановитої молоді, популяризацію загальнолюдських цінностей у молодіжному середовищі, здорового способу життя, профілактику і запобігання проявам негативної поведінки, просвітництво та профорієнтацію, та проводиться з метою патріотичного та естетичного виховання молоді через створення тематичних робіт, що націлюють на освіту, навчання, саморозвиток, опанування професійних компетентностей рекламіста, маркетолога, пропагують здоровий спосіб життя та загальнолюдські цінності.

Номінації
  1. Україна – туристична країна!
  2. Маркетинг робить свято!
  3. Професія моєї мрії
  4. Метро: (не) обмежувальні лінії
  5. #мандруйзалізницею
  6. Бережіть себе і близьких в умовах COVID-19
  7. Екологічний транспорт
  8. Зелене довкілля
  9. Захист тварин
  10. 2021 – Міжнародний рік овочів і фруктів
  11. Мій Startup
  12. Соціальна реклама
  13. Спеціальна тема:
  • Розробка слогану навчально-консультативного центру «Парадигма»
  • Освіта створює майбутнє – про «DEC life school»
  1. Вільна тема
Основні вимоги та Критерії оцінювання

Конкурсна робота може мати вигляд рекламного плаката, рисунка, колажу, відео ролика, іншої цифрової продукції – кліпа, мультфільму, фільму у довільному форматі. Учасникам треба заповнити реєстраційну форму (https://forms.gle/41zaYYayQTNGQ8YW6) для кожної роботи та надіслати все на електронну та поштову адресу кафедри економіки, маркетингу та бізнес-адміністрування (https://bit.ly/3tx4W22).

Критерії оцінювання:

  • відповідність меті та завданням Конкурсу (роботи, що не відповідають критерію до розгляду не беруться);
  • креативність ідеї – 50%;
  • майстерність втілення ідеї – 40%;
  • результативність – 10%.
Терміни подання робіт

Прийом робіт до: 15 травня 2021 р.:

  • 17.00 (Ukraine), 
  • 16.00 (CET, Brussels)

Нагородження 25 травня 2021 р.

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ до ІІІ Міжнародного конкурсу реклами «DO.IT ADS»

Регламент конкурсу

Анкета-заявка Трафарет

Детальніше на сайті Конкурсу https://doitads.wordpress.com/

Вітаємо учасників ІІІ Міжнародного конкурсу реклами «DO.IT ADS»!!!

Яскрава подія! Потужні результати!

25 травня 2021 року відбулося оголошення результатів однієї з найкреативніших подій України – ІІІ Міжнародного конкурсу реклами «DO.IT ADS», який вперше пройшов в форматі онлайн і пролунав на міжнародній арені під слоганом #пиши_своє_життя_яскравими_кольорами (#write_your_life_with_bright_colors)!

В цьому році за конкурсні нагороди у 14 номінаціях у категоріях школярі (school pupils) і студенти (students) боролося 388 робіт. Близько п’ятисот талановитих дівчат та хлопців надіслали свої роботи з різних куточків України і всього Світу! У Конкурс було залучено представників з різних країн (США, Франції, Німеччини, Естонії, Болгарії, Сербії). Суддівство журі проходило в форматі індивідуального оцінювання з груповим узагальненням експертних результатів. В експертизі кожної роботи взяли участь українські та іноземні фахівці та молоді професіонали. ТОП-7 стали такі номінацій: «Соціальна реклама», «Професія моєї мрії», «Україна – туристична країна!», «Вільна тема», «Зелене довкілля», «Захист тварин» і «Бережіть себе і своїх близьких в умовах COVID-19».

Державний університет інфраструктури та технологій вітає всіх учасників, переможців, керівників робіт! Висловлює щиру подяку партнерам, експертам, організаційному комітету Конкурсу! 

Бажаємо всім безкрайніх можливостей, неймовірного успіху, інноваційних ідей і ще багато всього, що робить вас щасливими!

Що ви бажаєте знайти?