IV Міжнародний конкурс реклами «DO.IT ADS»

IV Міжнародний конкурс реклами «DO.IT ADS»

Шановні студенти та школярі!

Запрошуємо патріотичну і творчу молодь взяти участь у ІV-му Міжнародному конкурсі реклами «DO.IT ADS»!

Міжнародний конкурс реклами «DO.IT ADS» є спільним міждисциплінарним проєктом, організаторами якого є кафедра економіки, маркетингу та бізнес-адміністрування Факультету управління і технологій Державного університету інфраструктури та технологій та кафедра образотворчого мистецтва та архітектурної графіки Архітектурного факультету Київського національного університету будівництва та архітектури.

Цьогорічний IV-ий Міжнародний конкурс реклами «DO.IT ADS» набуває особливо важливого значення. 24 лютого 2022 року стало днем початку нової епохи, точкою нового відліку, точкою неповернення. Світ змінився і продовжує змінюватися. Жахливі події, пов’язані із широкомасштабним вторгненням РФ в Україну сколихнули весь світ та завдали невгамовного болю усім українцям, змінили зміст та ідею «DO.IT ADS». Україна гордо і щиро відстоює свої законні права на вільне і щасливе майбутнє. Кожен українець робить все можливе з великою любов’ю до рідної землі!

«DO.IT ADS» сьогодні – це не просто IV-ий Міжнародний конкурс реклами. Наразі це спільний проєкт та підтримка славетної країни! Своєю участю Ви проявляєте креативність, надихаєте творчістю, вражаєте майстерністю та талантами, але головне – ви демонструєте небайдужість до України!

Головна мета конкурсу

DO.IT ADS спрямований на виявлення та підтримку талановитої молоді, популяризацію загальнолюдських цінностей, профілактику і запобігання проявам негативної поведінки, просвітництво та профорієнтацію у молодіжному середовищі, проводиться з метою естетичного виховання молоді через створення тематичних робіт, що націлюють на освіту, навчання, саморозвиток, опанування професійних компетентностей в сфері реклами та маркетингових комунікацій.

Номінації
  1. Слава Україні! Героям Слава!
  2. Щире серце
  3. Щоденна варта
  4. Заспівай мені, мамо, колискову
  5. Вільні люди
  6. Єднаймося заради Перемоги
  7. Світ підтримує Україну
  8. У відповідь на гібридні загрози
  9. Україна – квітуча країна! 
  10. Вільна тема 
Основні вимоги

На Конкурс подаються роботи у вигляді графічних зображень і рисунків, виконаних в електронній / оцифрованій формі, а також аудіовізуальні твори у вигляді ролика, кліпу, фільму, мультфільму у довільному форматі. Роботу, виконану у будь-якій техніці на папері (намальовані плакати, малюнки, виконані у будь-якій техніці: графіка, гуаш, масло, кольорові олівці, фломастери тощо), потрібно оцифрувати.

Для участі в ІV-му Міжнародному конкурсі реклами «DO.IT ADS» учасники:

1) заповнюють реєстраційну форму заявки для кожної роботи

(https://docs.google.com/forms/d/1ETg_UJib5uANFl6zuqmI3Yes8rfqEfg3MMFWzhlVVa8/viewform?edit_requested=true)

У реєстраційній формі обов’язково надають посилання на роботу, представлену в цифровому вигляді.

2) відповідають на запитання анкети «Що нам відомо про гібридні загрози?»

(https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSclz5HLZNd-YWiHcM8jTlo1C_P3E6RrOZ5hcV62B4aYBicqqg/viewform?usp=sf_link).

3) надсилають роботу організаторам (контакти подано наприкінці інформаційного листа).

Критерії оцінювання
  • відповідність меті, завданням та номінаціям Конкурсу (роботи, що не відповідають критерію до розгляду не беруться);
  • креативність ідеї – 50 %;
  • майстерність втілення ідеї – 40 %;
  • результативність – 10%.
Терміни подання робіт

Прийом робіт до 17.00 (Ukraine), 16.00 (CET, Brussels) 15 травня 2023 р. 

Нагородження 15 червня 2023 р.

Детальніше на офіційних сторінках кафедри економіки, маркетингу та бізнес-адміністрування у соціальних мережах:

Facebook – https://www.facebook.com/departmentemba/

Instagram – https://www.instagram.com/emba_fut_duit/

[email protected]

Інформаційний лист

Інформаційний лист до ІV Міжнародного конкурсу реклами «DO.IT ADS»

Information-letter to the IV International Advertising Competition «DO.IT ADS»

Результати конкурсу

15 червня 2023 року відбувся довгоочікуваний фінал IV Міжнародного конкурсу реклами «DO.IT ADS», який вкотре проводить кафедра економіки, маркетингу та бізнес-адміністрування Державного університету інфраструктури та технологій.

Проведення «DO.IT ADS» вже стало доброю традицією. Творчість та креативність об’єднують талановиту молодь, яка прагне свободи, миру і незалежності, молодь, яка мріє про щасливе майбутнє!

Цьогорічний IV Міжнародний конкурс реклами «DO.IT ADS» набув особливо важливого значення. Жахливі події, пов’язані із широкомасштабним вторгненням рф в Україну, сколихнули весь світ та завдали невгамовного болю усім українцям. Україна гордо і щиро відстоює свої законні права на вільне і щасливе майбутнє. Кожен українець робить все можливе з великою любов’ю до рідної землі! 

Експертам конкурсу було нелегко визначити переможців серед такої кількості талановитих і хвилюючих робіт. Учасники «DO.IT ADS», демонструючи свою підтримку Україні, створили неймовірно щирі роботи, що  вражають креативністю, талантом, небайдужістю! Усі отримали сертифікати про участь, а  переможці конкурсу в кожній номінації – дипломи про присудження першого, другого чи третього місця в номінації.

Колектив кафедри економіки, маркетингу та бізнес-адміністрування Факультету управління і технологій Державного університету інфраструктури та технологій разом з оргкомітетом Конкурсу щиро дякує Всім за участь та підтримку незламної та незалежної України!

Талановитість учасників «DO.IT ADS» вражає і захоплює, а креативність не має меж! Вітаємо і бажаємо всім подальших успіхів і нестримної енергії, творчого натхнення та везіння, неймовірного успіху та Перемоги усім нам! Слава Україні! 

До зустрічі на наступному V Міжнародному конкурсі реклами «DO.IT ADS»!

Слідкуйте за сторінками кафедри економіки, маркетингу та бізнес-адміністрування у соціальних мережах Instagram та Facebook, де будуть розміщені кращі роботи конкурсантів: 

Facebook – https://www.facebook.com/departmentemba/

Instagram – https://www.instagram.com/emba_fut_duit/

Що ви бажаєте знайти?