Відповідно до листа Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки № 21/08-1925 від 31.10.2023 на базі Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку (м. Одеса) у 2023-2024 навчальному році було проведено Міжнародний конкурс наукових робіт з маркетингу.
Мета проведення конкурсу: створення умов для розвитку інтелектуального потенціалу талановитої молоді, підтримки наукової й творчої роботи здобувачів вищої освіти, стимулювання їх інтересу до науково-дослідницької діяльності, формування сучасного наукового та професійного світогляду майбутніх фахівців з урахуванням змін та перетворень, які відбуваються у сфері маркетингу.
Партнерами Конкурсу стали Сілезька академія (Котовице, Польща), Академія управління і адмініструванння в Ополе (Ополе, Польща), Карагандинський державний університет ім. Є.А. Букетова (Казахстан).
Конкурс проводився у два етапи відповідно до вимог до наукових робіт, які визначені в «Положенні про Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу»:
І етап – до підготовка наукових робіт у ЗВО та подання їх на розгляд конкурсної комісії до Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку;
ІІ етап – рецензування конкурсних робіт та проведення підсумкової науково-практичної конференції (25-26 квітня 2024 р.).
За результатами І етапу для участі у ІІ етапі Конкурсу були направлені роботи здобувачів ДУІТ:
- Наукову роботу здобувача Герасимчука Владислава (спец-ть «Маркетинг» 1 курс, другий рівень ВО), керівник доц. О. В. Пилипенко;
- Наукову роботу здобувачки Болюк Маргарити (спец-ть «Маркетинг» 1 курс, другий рівень ВО), керівник доц. В. І. Творонович;
- Наукову роботу здобувачки Гриценко Лілії (спец-ть «Маркетинг» 1 курс, другий рівня ВО), керівник доц. О. В. Пилипенко.
Слід зазначити, що до участі у конкурсі надійшло 120 робіт від 40 найпотужніших університетів України, Німеччини, Польщі, Болгарії та Республіки Казахстан.
За результатами підсумкової науково-практичної конференції науково-дослідну роботу здобувачки другого (магістерського) рівня вищої освіти Лілії Гриценко на тему «DIGITAL-МАРКЕТИНГ: СУЧАСНІ СВІТОВІ ТА ВІТЧИЗНЯНІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ», виконану в рамках роботи наукового студентського гуртка «Маркетолог» ФУТ ДУІТ, було визнано однією з переможниць конкурсу та нагороджено Дипломом ІІІ ступеня.
Щиро вітаємо Лілію Гриценко та її наукового керівника кандидата економічних наук, доцента Олену Пилипенко з цим визначним результатом та бажаємо у майбутньому нових здобутків та перемог!
Посилання на Положення https://suitt.edu.ua/wp-content/uploads/2023/12/polozhennia-konkurs-075-1.pdf
Посилання на результати конкурсу: https://suitt.edu.ua/2023/10/26/zaproshuye-do-uchasti-u-mizhnarodnomu-konkursi-student-skykh-naukovykh-robit-z-marketynhu/