Вітаємо М. Ходаківського з дипломом ІІІ ступеня Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу

Вітаємо М. Ходаківського з дипломом ІІІ ступеня Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу

Студент кафедри економіки, маркетингу та бізнес-адміністрування Максим Ходаківський став переможцем фінального етапу міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу у 2024-2025 навчальному році!

Щиро вітаємо Максима Ходаківського та його наукового керівника Олену Пилипенко (к.е.н., доцента кафедри економіки, маркетингу та бізнес-адміністрування) з цим визначним результатом та бажаємо у майбутньому нових здобутків та перемог!

Максим Ходаківський – активний та цілеспрямований здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю «Маркетинг».

На базі Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку (м. Одеса) 24-25 квітня 2025 р. відбувся фінальний етап Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу.

Мета проведення конкурсу: створення умов для розвитку інтелектуального потенціалу талановитої молоді, підтримки наукової й творчої роботи здобувачів вищої освіти, стимулювання їх інтересу до науково-дослідницької діяльності, формування сучасного наукового та професійного світогляду майбутніх фахівців з урахуванням змін та перетворень, які відбуваються у сфері маркетингу.

Партнерами Конкурсу стали Сілезька академія (Котовице, Польща), Академія управління і адмініструванння в Ополе (Ополе, Польща), Карагандинський державний університет ім. Є.А. Букетова (Казахстан).

Конкурс проводився у два етапи відповідно до вимог до наукових робіт, які визначені в «Положенні про Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу»:

І етап – до підготовка наукових робіт у ЗВО та подання їх на розгляд конкурсної комісії до Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку;

ІІ етап – рецензування конкурсних робіт та проведення підсумкової науково-практичної конференції (24-25 квітня 2025 р.).

До участі у конкурсі надійшло більше 140 робіт від 46 найпотужніших університетів України, Польщі, Болгарії, Литви та Республіки Казахстан.

За результатами підсумкової науково-практичної конференції науково-дослідну роботу Максима Ходаківського на тему «Affiliate marketing: research of de impact of technological advancements on the industry», виконану в рамках роботи наукового студентського гуртка «Маркетолог», було визнано однією з переможниць конкурсу та нагороджено Дипломом ІІІ ступеня.

Що ви бажаєте знайти?